zondag 27 december 2015

kerst 2015

KERST 2015

We hadden een fijne kerst.
Het was om voordat ik het wist.


Mijn lief ging met z'n jongste naar Londen.
Hij bracht voor mij prachtig vormgegeven (en lekkere) cadeautjes mee!


Ondertussen bezocht ik inspirerende 'huiskamerconcerten' in Noordwijk met mijn vriendinnen.


Ons hert kreeg (net als ieder jaar) zijn rode Rudolf neus weer op.


Het huis werd weer lekker kleurrijk versierd.

Al deed ik er dit jaar wel meer dan twee weken over.
Overal lagen stapels dozen en uitpuilende kratten met ballen.
Maar ik kon nergens hèt doosje met haakjes vinden…
 Om de ballen aan op te hangen...

Ik vond het doosje trouwens pas vandaag in de spelletjes kast.
Toen ik het 'de jongens tegen de meisjes' spel op borg...


Gelukkig vond ik in ieder doosje wel weer een los haakje.
Waren er ook genoeg knijpertjes, strikjes en draadjes.

Bleek het ook meer mijn persoonlijke malaise…
Dan dat het echt door de haakjes kwam. 


Ik moet altijd eerst een beetje in de kerststemming komen.
Wanneer dat dan eindelijk gelukt is…
Is de kerst alweer voorbij!


Uiteindelijk was daar dan toch een echt kerst-huis.


Compleet met alle kinderen en gezellige drukte.
Ontbijt, gourmet, spelletjes, films en activiteiten.


Voor het eerst met een schoondochter (uit Frankrijk).
Die samen met mij onderstaande kerstboompjes maakte.


We gingen er ook nog samen (met z'n negenen inclusief zeven pubers...) op uit.
We maakte een bijzondere bus (boot) tocht door Rotterdam!
 

Waarna we elkaar vrolijk 'neerschoten' tijdens lasergames :-)
Kortom, we hadden een zeer vredelievende kerst!


Gisteren sloten we saampjes cultureel af bij de Midzomernachtdroom 
van het Nationaal Toneel in de stadschouwburg in Den Haag.


Het waren mooie volle dagen.
Zo dankbaar en blij dat dat allemaal kan.

Ik wens iedereen een gezond en sprankelend 2016!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten