woensdag 1 januari 2014

Happy New Year #2014 #1



Het is vandaag 1 januari 2014.
De eerste dag van een nieuw jaar.
Een onbeschreven blad.
Alles is nog mogelijk.


Ik trok mijn stoute schoenen aan.


En begon te rennen, net zoals die dagen ervoor. 
Door het puur Hollandse landschap.

Ik zag de lucht.


Ik zag het land.


Ik zag het water.


Ik zag de huizen en voelde de wind (en mijn benen..).


Tot ik gelukkig weer bij een wel heel erg bekend huis kwam.


Thuis :-)

Waar het nog naar 2013 rook.
Kinderen, vrienden, familie, drukte en zelf gebakken brownies.


Waar het op 1 januari nog steeds een beetje kerst is.




Alleen is er nu rust.

De champagne glazen staan in de afwasmachine.
Het vuurwerk is opgeveegd.
De kinderen zijn vertrokken.

We ruimden de laatste spullen op.
We dronken een kopje thee.
We aten een zelfgemaakte salade.


Het is vandaag 1 januari 2014.
De eerste dag van een nieuw jaar.
Een onbeschreven blad.


Alleen wij deden even niets.

Nou ja, ik maakte dit blog.
Mijn eerste blog van 2014.



Alles is nog mogelijk.







NB. Bovenstaande tekst vond ik op Pinterest en heb ik verwerkt in de blauwe lucht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten