zondag 8 december 2013

Sinterklaasfeest #part3 #aanloop



Sinterklaasfeest #Part3 #aanloop

De afgelopen weken stonden in het teken van Sinterklaas.
Ondanks ze dat ze alle zes zwaar ongelovig zijn,
werd ieder weekend de schoen (of pantoffel) gezet.


Vooral de dames waren erg actief.
Er werden zelfs sinterklaasliedjes bij gezongen.
Rijmpjes en (soms echt!) tekeningen bij gemaakt.


Ondertussen namen de activiteiten in huis toe.
Werd er gezucht over surprises die niet werden wat ze moesten worden.
Of gepocht over geweldige resultaten...
En afgevraagd hoe lang het rijm moest worden.


Volgend jaar zitten ze alle zes op de middelbare school.
De oudste twee zelfs in het eindexamen jaar van het VWO.

Ik vind Sinterklaasfeest het mooiste feest dat er is.
En hoop het nog heel lang met ze te kunnen en mogen vieren!


Ondertussen zochten we voor iedereen cadeautjes uit.
Zorgde ik voor de juiste verdeling in wens, smaak, prijs en hoeveelheid.
Je zou er een wetenschappelijke studie op los kunnen laten :-)


Gisteravond barstte het huis geheel uit haar voegen!
We vierde pakjesavond, te beginnen met acht geweldige surprises!

Daarover blog ik, als ik nog puf heb, vanavond laat.
Want vanavond eten we ergens makkelijk buiten de deur!
Want ik ben reuze blij het huis eindelijk weer aan kant te hebben! 
(Hoewel als je de schuur nog ziet...)

Maar die (nog steeds) zingende blije kinderen maken alles weer goed!


***




Geen opmerkingen:

Een reactie posten