dinsdag 3 december 2013

Het leven is een feestje, je moet alleen af en toe wel zelf de slingers ophangen!

Het leven is een feestje, 
je moet alleen af en toe wel zelf de slingers ophangen ;-)

Het fijne van Sinterklaastijd zijn al die pakjes en verrassingen.
Dit maal kwam er ook een pakje voor mijzelf.
Van de geweldige webwinkel: psikhouvanjou
Waar de Sint ze zelf gekocht had :-)
Pastelkleurige pompoms en vrolijke papiertjes van Rie Elise Larsen.


Al die mooie papiertjes stonden in mijn bureaula al prachtig.
Veel te mooi om er cadeautje mee in te pakken.
Maar vooral om van te genieten.


Maar ja, ik blijf toch altijd een beetje activiteitenbegeleidster.
Dus knipte ik van ieder papiertje een klein randje af.


Het bleek dan ook heerlijk om die randjes vervolgens in driehoekjes te knippen.
Al lag mijn dochters tempo een stuk hoger dan die van mij.
Het was vooral het samen knippen en plakken.
Waar ik heel erg blij van werd.


En het prachtige resultaat natuurlijk!
Toen wilde ik toch ook graag een kraanvogel leren vouwen.
Het Japanse symbool voor gezondheid en geluk.


Het hele huis hangt vol met mini-slingers.


Nu dat feestje nog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten