donderdag 26 september 2013

MBA GRADUATION CEREMONY 2013



Vorige week zaterdag was het eindelijk zover.
In het Kurhaus in Scheveningen mocht ik mijn MBA bul in ontvangst nemen.

Samen met bijna honderd andere trotse nieuwe MBA Graduates,
uit o.a. Nigeria, China, Czech Republic en natuurlijk Nederland.

Het was een droog en er scheen zelfs een licht zonnetje!




  Toen ik ruim dertien jaar geleden voor het eerst op de Business School in Buren kwam,
zag ik voor het eerst de vele foto's hangen van al die blije graduands,
 op de trappen voor het Kurhaus in Scheveningen.

Nooit gedacht dat ik negen jaar later zelf de MBA zou gaan volgen,
en zelfs uit eindelijk op die trappen zou staan!

En nu was het zover en ik was alleen maar BLIJ!



Na de foto volgde de ceremonie in de Jacob Pronkzaal.
Van die hele verkleedpartij werd ik ook wel een beetje lacherig.
Vooral de muziek die ze draaide toen we achter elkaar naar binnen moesten...

Blij was ik dan ook dat mijn vriendje en vriendinnetje daar stonden.
Ik was trouwens nummer 62 in de rij!

Het enige spijtige was dat ik dat die 'cape en pet' niet mocht houden...
(Ik ben trouwens ook dol op Sinterklaas en Zwarte piet :-)




Tijdens het heerlijke diner-dansant (en we hebben flink 'gedansant' op een geweldige band!),
verraste mijn lief mij (en zichzelf) met een overnachting in het Kurhaus,
waardoor we konden blijven genieten van de heerlijke wijn.



Zondag genoten we in alle rust van verse mosselen en tonijn als lunch op het strand.

Dit was met recht: de kers op mijn taart!



Met het behalen van deze 'kers' breekt toch weer een nieuwe periode aan!
Vandaar dat ik mijn blog heb opgefrist, met een nieuwe lay-out en een nieuw logo:





En stiekem toch alweer met een nieuw project ;-)












2 opmerkingen: