zondag 4 augustus 2013

Short holiday

We gingen met onze zes kinderen een midweekje op vakantie.
Om even los te komen van de verbouwing.

Het werd een super sportieve week.
We gingen zwemmen, bowlen en hadden drie dagen achter elkaar snowboardles.

Ik genoot vooral van de ervaring, de prachtige (snowboard)planken en de kids.
Maar er is duidelijk geen sportvrouw aan mij verloren gegaan.



Het was werkelijk prachtig weer.
Op z'n hoogtepunt 36 graden!

De kinderen gingen elke dag naar het zwembad.
Het huisje was prettig koel dus we konden lekker uitslapen.
De omgeving was mooi groen.
Het was niet te druk op het park.









We gingen lekker uit eten, maar kookte ook zelf.
We speelde Uno en Kollonisten van Catan.

Mijn lief en ik zaten iedere dag op het terras bij het waterski centrum.
Tussen de palmbomen, de loungemuziek en de steigerhoutmeubelen.
Waar we heerlijke wijn en smooties dronken. 
Ik een prachtig boek las en genoot van de prachtige sprongen van de 'waveboarders'.

Mijn lief (hieronder) ging zelfs samen met z'n oudste (daaronder) waterskiƫn.

Ook de drie meiden lieten zich lachend op een draak door het water trekken.
En hadden helemaal lol toen aan het eind de stop eruit sprong.
En ze zelf terug moesten zwemmen!
(En ze de volgende dag daarom nog een gratis ritje kregen!)







Kortom, we hadden het leuk.
Ik had weinig tijd voor fotograferen.
Al waren de flesjes (met de rietjes door de kroondop) op het terras prachtig.
Maar het was vakantie!

Ik kwam uitgerust, verbrand en met spierpijn terug!

Die avond schilderde ik nog even een kamertje.
Ik kon het niet laten :-)

We zijn weer thuis!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten